Gött lördagsmys!

Imorgon är det första advent och idag har vi städat
och förberett för den dagen.
Maria har ju en speciell touch för sådana saker,
så vårt hem är väldigt fint nu.
Jag har varit ute i garaget och förberett hojarna för vintern.



Ja, hojarna, för min Harley har fått sällskap 
av en annan hoj.
Min kollega Anki har lånat en del av garaget för 
vinterförvaring av sin Kawasaki EN 500. 
En hoj som Maria är lite intresserad av att köpa.

Idag gav vi oss på ostronen igen och när
jag väl fått koll på hur jag skulle göra, så poppade jag
upp ostron på löpande band.



Ostron och champagne!!!

Champagne är ju gott, men ostron...
...inte riktigt min grej, men nu har jag provat det också.

För att säkra eventuella missöden i magen efter dessa ostron
så har Maria tagit sig en Irish coffee och eftersom jag inte dricker
kaffe så har jag bara tagit mig en Irish.
Gott!!!

Ikväll, i natt och imorgon bitti har vi besök av min
egen lilla "fanclub", Marias brorson Hjalle.



Kul!¨
Massor av gott godis, läsk, en bra film och sällskap av
kusin Elle så är Hjalle helnöjd!

Rock on!

1 Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag trodde man var tvungen att äta ostronen samma dag... Fast jag har kanske fel. Hur som helst så var nog det irländska en bra idé :D

2011-11-26 @ 22:32:21
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: