Dan innan helgen.

Torsdag idag och imorgon är det åter helg!
Lika gött som alltid.
Jag är gräsänkling hela helgen då mina töser
åker upp till Stockholm för att se Romeo och Julia.



Det är rätt skönt att vara ensam ett par dagar,
men det kommer att vara aktiva dagar.
Imorgon, fredag, ska jag äta middag ihop
med gamla kollegor och på lördag ska jag hem till
mina vänner Jörgen och Sara och få träffa deras
lilla underverk Joline.
En kul helg framför mig med andra ord.

Med lite tur håller det försenade sommarvädret i sig, så
det blir lite fler hojturer också i helgen.



Gött!!!

Rock on!

2 Kommentarer
Postat av: Hatte ;)

Ska bli jättekul :) :) :)

2011-09-29 @ 22:31:19
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/
Postat av: Jane

Kul att träffa lite vänner och du får väl passa på att åka hoj så mycket det går nu medans det är väder...

Kramar i massor / Jane

2011-09-30 @ 11:05:55
URL: http://blogg.amelia.se/janes/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: