Den har kommit...!!!

Den har kommit, en dag tidigare än väntat!!!
Vilken då?
SONS OF ANARCHY säsong 3 såklart!!!



ÄNTLIGEN!!!
Men jag har lovat pojkarna att inte se den förrän de
kommer hem och det får jag ju hålla.
Svårt som attan förstås, men som tur var fick jag 2 nya
MC-tidningar i brevlådan också idag.



Så jag har lite att göra tills de kommer hem på torsdag
och sen lär det bli MYCKET SOA i helgen.
GÖTT!!!

Veckans Tee kommer från min egen butik och motivet är
gjort av Tina och det här trycket gillar jag verkligen!



Kolla in den och de andra coola motiven från Tina i min butik:
TheBullofScandinavia.

Rock on!

1 Kommentarer
Postat av: Hatte ;)

Tjusigt motiv :) Det gillar jag oxå :) Kanske jag köper julklappar hos dej ;)

Träff den siste sept med gammalt och nytt folk från Gula baracken ;) Vill du med? Anneli ska visa upp den lille :)

Kramar

2011-09-20 @ 22:44:37
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: