En riktig Tee-tisdag idag...

Så var det tisdag och MFMC hade planer på
att dra till tisdagsträffen i Löddeköpinge med våra hojar.
Men nu var det så att halva gänget, (Mange och Henke),
fick förhinder och kunde inte hänga på.
Istället blev det jag och vår "prospect" Jimmy som drog dit.



Hämtade upp Robin på vägen också.
Tyvärr var ju vädret inte det bästa, lite regnstänk
hårda vindar och tunga gråa moln, så antalet bilar och MC´s
var väldigt få idag.
Därför blev vårt besök ganska kort.
Men det är alltid skönt att köra och det var kul att
köra med vår "nya medlem" Jimmy.

Men nu till veckans Tee och idag är det en alldeles särskild dag
när det gäller mitt intresse för Tee´s.
För rätt länge sen skrev jag här om ett projekt jag höll på med
och nu har jag slutligen tagit ett stort steg framåt med det.

Jag har startat en webshop!

http://thebull.spreadshirt.se/

Kolla in den!
Den är fortfarande under uppbyggnad,
så nya produkter kommer att ramla in så missa dem inte!

Här ett exempel på ett av mina Tee-tryck:



Rock on!

2 Kommentarer
Postat av: cecce

Då har du varit i mina hemtrakter i kväll då:-) Nästan i alla fall!

Men vad kul...en webbshop! Ska kollas in! Grattis till det!



kram

2011-09-06 @ 23:43:49
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

lycka till med shoppen =)



driver också en webshop med egendesignade prints, www.avanna.se



har även eget tryckeri om du skulle behöva anlita det nån gång =)

2011-09-09 @ 20:47:39
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: