Sista påskdagen.

Ja, tänka sig...
Måndag och vi är ännu lediga,
det är inte dags för arbete förrän imorgon.
Är det gött, eller???
YES!!!

Ledig måndag innebär städning, bakning och slappedag.
Ja, det var faktiskt jag som bakade, för första gången
på många år. Kanelbullar!!!
Utseendemässigt blev de sådär, men smakmässigt
helt rätt!
(Nej ni får inga bilder, det räcker att familjen ser dem...)
Hehehe

Veckans låt hittade jag hos min bloggbroder
 Grimgoth_Hellraiser.
Marilyn Manson har nytt album på gång!
Här kommer en låt från den...

Marilyn Manson - No reflection



Ny vecka, ny låt...

Rock on!

3 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Spelar ingen roll hur bullarna ser ut. Dom ska ju ändå sönder i magen. Huvudsaken att dom smakar bra och övning ger färdighet så det är bara att fortsätta:)

Trevlig kväll!

2012-04-09 @ 18:25:36
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Trust me darling

Bakat alltså? Inte illa det :) blir lite sugen på att ordna med

Bullbak med barnen. Vi har lyxen att vara lediga i morgon med, hela

Familjen. Utseendet på bullarna är ju inte de viktigaste ;)

Ha en bra kväll.

Å får gå in på spotify och lyssna då.

Telefonen stöder inte youtube klipp alltid.. Hmm :/

2012-04-09 @ 23:33:42
URL: http://trustmedarling.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Härligt med bullar och en video som du hitta hos mig, grymt!

2012-04-10 @ 13:06:28
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: