Ännu en....

Ännu en arbetsdag i väntan på dagen jag kan 
börja i Lund.
Otåligt...
 
Men också ännu en dag då jag får umgås med mina nuvarande 
kollegor på ett ganska avslappnat sätt.
Gött!
 
Men som jag skrivit tidigare så finns det ju inte mycket jag kan
göra åt det hela, utan det är bara att 
"go with the flow"...
 
Här hemma har det varit lite grill och ett par kalla öl med min 
ännu semesterfirande hustru.
Gött!!!
 
 
 
Imorgon ska töserna till Bakken, (ännu en gång), med sina 
vänninor och jag ska jobba ännu en dag på mitt gamla jobb.
Men sen, när jag är klar så ska jag, Jesper och vårt team
kolla in huset och platsen där vi ska spela in vår trailer.
Trailern ska vi sen spela in om drygt en vecka och den ska användas till att
söka pengar till vårt långfilmsprojekt.
 
 
 
Det ska bli riktigt kul!!!
Sen får ni hålla alla tummar och tår för att vi får de pengar vi 
behöver för att börja inspelningen...
 
Rock on!
1 Kommentarer
Postat av: ELIN

Lite grillat hade ju inte suttit fel .

2012-08-16 @ 20:27:32
URL: http://esks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: