Fortsatta förberedelser

Fortsatta förberedelser i Malmö inför skolstarten på måndag.
För mig känns det lite som jag trampar vatten.
Jag informerar de nya kollegorna i verksamheten så mycket jag bara
kan, men de börjar bli ganska självständiga nu, så jag vet inte
hur mycket mer jag kan lära dem som de inte kan lära 
sig på egen hand när det väl är dags.
Jag å andra sidan är otålig på att ta tag i mina nya äventyr i Lund.
Men samtidigt så njuter jag av att umgås med mina kollegor
i Malmö på ett ganska avslappnat sätt.
 
Inget är som väntans tider...
 
 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Mycket inför skolstarten kan jag tänka mig. Här har dom sommarlov en månad till. 17e sept börjar Alex.

2012-08-15 @ 06:05:03
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: ELIN

Nu är jag banne mig tillbaka hörredu du!!
Och nu ska jag renläsa din blogg, från ord till ord.

2012-08-15 @ 09:55:32
URL: http://esks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: