Nu börjar slutligen allt falla på plats...

Ja, nu börjar det faktiskt hända saker,
allt börjar falla på plats. 
På jobbet börjar det slutligen närma sig en slutdatum.
KANSKE blir min sista arbetsdag i Malmö på måndag.
Det ser ut som det kan bli så, vi får helt enkelt se.
 
Ikväll var jag iväg med världens bästa filmteam
och kollade in platsen för inspelningen av vår trailer nästa vecka.
 
 
 
Nu börjar allt falla på plats och vi håller på att komma ifatt tidsplanen.
 Sen är det bara att hålla både tummar och tår när
vi ska börja söka pengar.
 
Nyss körde jag och hämtade töserna på Lunds Central
efter deras heldag på Bakken, så nu är även alla på plats
här hemma...
...utom sönerna som ännu är hos sin mamma.
Jag saknar dem... 
 
Rock on!
1 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Spännande med nytt jobb för det andtar jag att du har innan du slutar. Jag menar, jobben växer ju inte på träd direkt.
Skönt när allt faller på plats.

2012-08-17 @ 06:29:16
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: