Sista dagen i Malmö...

Så var det skolstart i Malmö och samtidigt min 
sista dag på Lorensborgsskolan.
Solen strålade och värmen var väldigt intensiv.
En perfekt sommardag, synd bara att vi inte var lediga en sån här dag.
Jag fick en fin bukett och en flaska whisky av mina kollegor...
 
 
 
...ett riktigt gött gäng som jag kommer att sakna massor!!!
STORT tack till er för de här åren!!!
Jag hoppas verkligen att jag kan bibehålla kontakten med flera 
av er och med Facebook så är det ju inga svårigheter.
 
Så imorgon börjar mitt äventyr på nya jobbet i Lund och 
det ska bli spännande!!!
 
Maria återgick till jobbet idag efter sina 4 veckors semester.
Det blev en ganska lugn start för henne.
Gött, babe!
 
Efter en riktigt varm dag, så varm att svetten runnit konstant från 
morgon till kväll var det riktigt gött att ta en svalkande hojtur ikväll,
följt av en svalkande dusch och en ISKALL öl.
GÖTT!!!
 
 Veckans låt går till mina kollegor i Malmö:
 
Volbeat - We
  
 
You Rock!!!
3 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Roligt med nytt jobb men alltid trist att säga hej då till goa fina arbetskamrater.
Stort lycka till på nya jobbet.

2012-08-21 @ 07:15:37
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Mallan

Spännande med nytt jobb men alltid lite jobbigt att ta farväl av det gamla beprövade....

2012-08-21 @ 07:48:32
URL: http://mallaochlouise.blogspot.se
Postat av: Camilla

Spännande med det nya jobbet. Och som sagt...idag är det ingen konst att fortsätta att hålla kontakten med dom gamla arbetskamraterna.
Lycka till med det nya jobbet. Och hoppas att du får lika bra jobbarkompisar där.
Kram!

2012-08-21 @ 08:31:20
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: