Trött på grund av mycket action...

GÄÄÄSP!!!
Jösses... Jag har varit trött denna vecka och är det fortfarande...
Ikväll spelar Timbuktu på Malmöfestivalen och jag hade tänkt åka in och 
kolla in honom, men jag orkar inte.
Visst, Timbuktu är inte Rock, men han är riktigt bra ändå!!!
Nåja, det kommer säkert fler chanser, han bor ju bara nån mil härifrån.
 
Arbetsveckan har präglats av högt tempo och många intryck.
Kidsen jag jobbar med nu sitter inte stilla några längre stunder
utan det är rätt mycket action hela tiden.
Men det är kul!!!
 
Igår kväll var vi iväg och hämtade utrustning till inspelningen i helgen.
Vilken inspelning???
Jo, Trailern som vi ska använda för att promota vårt långfilmsprojekt
utifrån mitt manus.
Min fantastiske vän, producent och idéspruta, Jesper...
 
 
 
 ...hade ordnat med all utrustning som behövs och det är mycket, så vi,
med stor hjälp av ännu en vän, Dragan, slet med dessa prylar det mesta av kvällen.
Vi blev färdiga vid midnatt ungefär och idag var det en ny arbetsdag.
Så det kanske inte är så konstigt att jag är trött???
Imorgon kommer också sönerna hem efter 3 veckor hos sin mamma
och det ser jag VERKLIGEN fram emot!!!
Så de lediga stunder jag får från inspelningen kommer att fyllas 
med kvalitetstid med familjen.
GÖTT!!!
Så...helgen som står framför oss kommer att innehålla mycket action och 
inte särskilt mycket vila, men det kommer att bli RIKTIGT kul!!!
Nu kör vi, så håll i er!!!
 
 
Keep on rocking!
4 Kommentarer
Postat av: Mallan

Åh spelar han ikväll? Attans att jag missade det... Är lite skyldig honom att faktiskt gå och se honom sedan vi inte var så stöttande när han lämnade vårt jobb för att helhjärtat satsa på musiken... Det gick ju faktiskt bra för honom, men det tvivlade vi starkt på då ;-)

2012-08-23 @ 20:29:05
URL: http://mallaochlouise.blogspot.se
Postat av: Mallan

SV: Visst har jag det, för många herrans år sedan innan han på riktigt började med musik :-)

2012-08-23 @ 21:11:28
URL: http://mallaochlouise.blogspot.se
Postat av: Jonny Blomkvist

Keep Up the good work and in the meantime have a
B L A S T !

2012-08-23 @ 21:42:18
URL: http://www.jonnybegood36.webs.com
Postat av: Sand mellan tårna

När jag började läsa tänkte jag skriva att då får du vila ordentligt i helgen men såg sen att det finns det inte tid för. Önskar dig en bra dag och en bra helg!

2012-08-24 @ 07:42:31
URL: http://sandmellantarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: