20% kvar och träningstorsdag...

Så var nästsista arbetsdagen avklarad och idag blev det åter
träning och äntligen är min hojbroder Fidde återställd efter sin skada 
och återigen tränar vi ihop.
 
 
GÖTT!!!
Träningspasset tar mycket längre tid när man är 2, men det är 
också mycket roligare och mera motiverande.
 
Sen jag börjat träna så har jag redan börjat märka flera positiva saker.
Mitt mål har ju inte varit att gå ner i vikt, utan snarare omplacera vikten,
mindre över magen och mera över axlar och armar.
Visst har jag börjat se resultat på magen, men det är rätt långt kvar till mitt mål.
Jag har en gammal idrottsskada i mitt vänstra knä sen jag spelade basket i min ungdom
och den ger sig till känna ibland när jag överanstränger knät.
Men nu, sen jag börjat träna, känner jag att knät är både starkare och stabilare.
Det är riktigt skönt!
 
Sen känner jag att jag har bättre hållning och både sover och mår bättre
sen jag kommit igång med träningen.
 
Ja, det känns gött på många sätt.
 
Imorgon är det fredag och jag ska ut med mina gamla kollegor från Malmö på afterwork.
Det ska bli riktigt kul!!!
...och sen är det helg!!!
 
Life is good!!!
2 Kommentarer
Postat av: Kort

Hoppas ni får en kul kväll med after work =) och så tycker jag ni är superduktiga som fortsätter med träningen =)

2012-12-07 @ 01:32:51
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: camilla

Å vad duktig du är som tränar.
Fast faktiskt...faktiskt ska jag och Gubben till gymmet idag :)
Kram och ha en toppen fredag!

2012-12-07 @ 08:29:07
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: