Lucia!

Ja, idag var det ju Lucia och på skolan var det Luciatåg.
Men då jag arbetar med autistiska elever så är det inte lätt för dem att klara av 
att vara med i en stor samling med alla andra elever och föräldrar.
Därför kollade vi Luciatåget från i morse på svt play och åt sen Luciafika därefter.
Det gillades!!!
 
Idag kom sönerna hem.
GÖTT!!!
 
 
 
De ska åka på skidsemester med sin mamma på söndag och vara borta ända till
nyår, så det känns lite extra gött att ha dem hemma nu.
Efter middag och en stunds social tid var det dags för träning såklart.
Fidde och jag pressade oss lite till idag och det kändes RIKTIGT gött!
 
 
 
4 veckor har vi hållit på nu och kommit in i ett riktigt träningstänk.
RIKTIGT gött!
 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: ztizze

Äntligen Fredag och än en gång ska det porla av Bacchus jästa drycker i min strupe. Trevlig helg bäste bror :)

2012-12-14 @ 10:19:15
URL: http://ztizze.blogg.se
Postat av: Jane

Mina döttrar skall fira jul hos sin pappa i år. Så vi passar oxå på att mysa så mycket det går nu innan.
Duktig du är med träningen. Kramar i massor och ha en jättefin tredje advent allihop. / Jane

2012-12-14 @ 13:18:17
URL: http://janesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: