Redan lördag...

Ja, fredagen gick väldigt snabbt förbi och
plötsligt blev det lördag.
Hade inte en chans att skriva nåt igår för efter arbetsdagen
gick den lediga dagen i 190.
Handla mat och snacks till 2 hungriga tonårssöner,
(den tredje var ute med vänner),
göra sig i ordning och sen köra Maria till Lund där hon
skulle ha en trevlig kväll med sin syster och
sen iväg till Svedala och vara med på premiärvisningen
av filminspelningen från vår teater "1811" i somras...
 
   

   

1811-bloggen

...som spelats in av produktionsbolaget Xenofilia.

 En kul kväll med ett kul gäng,
(som alltid),
och en riktigt bra film blev resultatet.

Jag inledde med att agera dörrvakt och göra entrén
för mina skådespelande vänner extra stilfull.

   

Sen var det mingel, sen filmvisning med påföljande jubel,
sen mera mingel.
En riktigt kul kväll!



Tyvärr var det så att samma kväll firade vi min kollega Cicci
som slutar sin tjänst hos oss för att börja på ett annat ställe.

Men man kan ju bara vara på ett ställe åt gången, eller hur?
Best of luck to you, Cicci!



Idag har det varit shopping på stan med 2 av sönerna.
Nödvändigheter och roligheter...
Jeans, huvtröja och TV-spel.
Ja, ni får själv gissa vilket som var nödvändigt och vilket som roligt.
(Kan bli olika svar beroende på vem man frågar...)

Kolla in min bloggkollega Grimgoth.
Han firar 3 år som bloggare och har bjudit in några gästbloggare
på sin sida, och då fick jag äran att börja!!!
Micke_om_Grimgoth
Riktigt kul!!!

Fredagshumorn igår blev ju aldrig av,
men jag litar på att ni lyckats hitta saker att le och skratta
åt ändå en fredagskväll.

Nu är det lördagskväll och jag önskar er alla en
fortsatt bra helg!

Never stop rocking!

5 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Haha, ja Hot Chelle Rae var rena rama skiten! :)



Ja, kolla på den och skriv sen vad du tyckte :)



Tack detsamma! Här har det varit jobb två dagar i rad, men imorrn är det semester för att måla eller tapetsera där hemma :)

2012-01-28 @ 21:13:41
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!



Trevlig fortsättning på helgen och tack för alla dina rader Micke!!



Det lät som fullt upp och spännande saker. Måste kika upp dina länkningar nu.



Kram på dig!

2012-01-28 @ 22:06:56
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Sand mellan tårna

Verkligen fullspäckat på ditt schema. Ser ut som det var riktigt trevligt.

Å nu är söndagen här...önskar dig en bra sådan.

2012-01-29 @ 08:22:04
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: ELIN

haha jag läste firade som friade jag bara vadå tyvärr??? hahaha

2012-01-29 @ 09:40:52
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Härliga bilder!!!!

2012-01-29 @ 11:37:38
URL: http://fnulan.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: