1 dag kvar till semestern!!!

Ja, imorgon är det äntligen dags!!!
Sista arbetsdagen och sen har jag 4 orörda,
helt underbara semesterveckor framför mig!!!
Lovely!!!!!!
 
Det känns i varje fiber av kroppen att det är dags för semester nu!
Den kunde inte kommit mera lägligt!
 
Idag fick jag min hyra för att min kollega Anki haft sin mc
stående i mitt garage under vintern.
Ett 6-pack plus en i bonus.
 
 
Nån mer som behöver garageplats till nästa vinter?
Jag har plats till ca 3 hojar förutom min egen.
Hehehe
 
Jag hade tänkt börja på dessa öl imorgon för att fira min 
semester, men...
What the hell!
...det är ju dan före semestern idag och vädret är gött, så varför inte öppna
första redan ikväll?
 
 
Jodå, och god är den!!!
 
Dags för nästa låt i väntan på semestern:
 
Rammstein - Ich Will
  
 
 
Ich will einen wunderbares ferie haben...JA!
Keep on rocking!
1 Kommentarer
Postat av: ztizze

Jag behöver vinterförvara min fyrhjuling men det hinner nog bli sommar igen innan jag får ner den till Skåne :). Nu är det nära till semestern !!

2012-07-06 @ 08:30:30
URL: http://ztizze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: