2 dagar kvar till semestern!!!

Ännu en arbetsdag avklarad och ännu en dag
närmare semestern.
Gött, gött, GÖTT ska det bli!!!
 
Min bloggbroder Ztizze räknar också ner till sin semester
på sin blogg och även han spelar en låt om dan.
Titta in hos honom och se vad han lirar.
 
Ikväll ska Maria iväg ett par timmar och under tiden får jag besök av 
min gode vän och filmkollega Jesper.
 
 
 
Lite mera filmplanering står på schemat för kvällen.
Det var ju ett tag sen jag skrev om långfilmen, men
den är fortfarande högaktuell, även om vi ligger lite efter i tidsschemat.
 
Men  nu till dagens låt...
 
Ozzy Osbourne - Paranoid
 
 
Rock on!
1 Kommentarer
Postat av: Camilla

Lycko dig. Två dagar. Det är ju INGENTING. Jag måste ju jobba nästa vecka också. Men då har jag ju fredagen att se framemot. Det är ju då jag ska till Skåne :)
Kram!

2012-07-05 @ 08:21:11
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: