Sista semesterveckan påbörjad.

Sista semesterveckan påbörjad och huset är tomt.
Efter en väldigt lugn morgon och förmiddag så 
ska jag snart iväg på hojen och kombinera nytta med 
mycket nöje.
Köra några härliga mil och shoppa lite.
Gött!
Cowboykänslan sitter i sen High Chaparral och skillnaden är
ju faktiskt inte så stor mellan Bikers och Cowboys.
När jag sitter på min stålhäst och kör mot horisonten
så är frihetskänslan total!
Helt, underbart, härligt!!!
 
Med Cowboykänslan kvar i kroppen så tar jag mig an min sista 
lediga vecka och spelar en riktig Cowboyrocklåt för er med
Danmarks stoltheter.
 
 
 
D-A-D - Marlboro Man
 
 
 
I´ll always keep rockin´!!!
2 Kommentarer
Postat av: michalw

Jo, det stämmer fasen att likheterna är slående :)
Bra låt :)

2012-07-30 @ 15:58:59
URL: http://michalw.blogg.se
Postat av: Mallan

Haha, glöm inte stövlarna och sporrarna :-)

2012-07-30 @ 20:24:42
URL: http://mallaochlouise.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: