Skön avslutning på helgen.

Lite tung i huvudet och allmänt sliten 
har jag varit idag.
Jag tror det är en kombination av min pollenallergi som gav
sig till känna i helgen och lite för mycket vin igår.
Men dagen har gått bra ändå, i lite maklig takt.
 
Helgen har varit väldigt social.
Riktigt kul!
Igår hade vi våra vänner Pierre, Petra och deras son Asterix på besök.
 
   
 
Det blev en kul kväll, men som sagt lite för mycket vin för mig!
 
Idag, efter 2 dagars planerade, sociala stunder fick vi ett spontant
besök av min gamle vän Heinz med hans vänner Anna, Pia
och så deras töser.
 
 
 
Det blev en lyckad stund.
 
Maria har dessutom varit iväg på en arabisk tjejkväll med 
Elle idag och det var riktigt kul tyckte de.
 
En social, kul helg som sagt och nu har jag 5 arbetsdagar framför
mig innan det är dags för SEMESTER!!!
GÖTT!!!
 
Rock on!
1 Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter som en kanonkväll. Trots lite för mycket vin ;)
Jag har åtta arbetsdagar kvar innan jag får gå på semester. Men GUUUD vad jag lääängtar!!!
Kram!

2012-07-02 @ 08:53:45
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: