Utekväll igår och hemmakväll idag.

Jepp, igår drog jag och min vackra hustru ut i 
Malmös kvällsvimmel.
Först middag hos Petra och Greger där Rosa och Geir-Helge
också var med...
 
 
 
...sen drog vi alla till S.t Getrud där det var livemusik...
 
 
 
...med en gammal skolkompis till töserna, 
Richard Lindgren.
 
 
 
En kul kväll!
 
Idag har då Elle kommit hem och töserna har dragit till Österlen 
för att umgås med Magnus, Greta och småkillarna.
Jake och Easy är ute och festar medan jag och Gabbe har en 
hemmakväll med snacks, läsk och en bra film på DVD´n...
 
 
 
...ja, sen blir det väl lite TV-spel också...
 
Life is good so...
...never stop rocking!
2 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Jajjamän, nu har den börjat, inget jobb förrän 20:e Augusti :) Hur långt har du kvar?

2012-07-21 @ 07:54:15
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Camilla

Malmö...där har jag varit! :)
Låter som du haft braiga kvällar :)
Kram!

2012-07-21 @ 08:40:14
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: