5:e dagen i Barda...

5:e och nästsista dagen i Barda idag.



Ett underbart gäng att arbeta med och en lika rolig dag
som alltid.
Lite yttre störande bara i inspelningen idag, som till exempel glada
och högljudda studenter och ett ihållande regn.
Tur att vi spenderade det mesta av dagen inomhus på
Malmöhus slott.



Nu är det knappt 2 veckor kvar tills det är dags
för sista dagen i Barda.
Det kommer att kännas lite tomt utan det gänget.

Efter inspelningen var det snabbt hem,
duscha, raka mig och byta om för att åka till Bjuv och
fira brorsonen på hans student.



Kul!

Nu är jag nyss hemkommen och kraschad i soffan,
så om det är ok för er så kör jag fredagshumorn imorgon.
Eller, ja, även om det inte är ok för er så får ni stå ut med att
vänta tills imorgon, för ikväll orkar jag inte...

Rock on!

2 Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad tråkigt att det regnade på studenternas stora dag.

Vi har inte avslutning först nästa fredag så vi får väl se vad VI får för väder.

Liiite roligare är det ju om det är fint väder.

Kram!

2012-06-09 @ 08:17:39
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Hatte

Du KAN ju se elak ut??!! Tänk så många barn du kommer skrämma ;)

Du klär i artisteriet tycker jag sååå ... vad väntar du på? hihihi

Ha en bra helg :)

2012-06-09 @ 11:32:58
URL: http://rodhakensjunger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: