FREDAG!!!

Så var det äntligen fredag igen och endast en
arbetsvecka kvar tills semestern!!!
RIKTIGT gött!
Gissa om jag LÄNGTAR?
 
Idag kan jag säga att jag haft ett plus och ett minus-
Varit och besiktigat bilen idag och det gick sådär...
4 anmärkningar.
Det var minuset...
Jag var också och skrev på pappren för min nya tjänst...
Det var plusset...
 
Ikväll ska Maria och jag iväg till ett par vänner och
käka middag och det är snart dags att göra sig i ordning.
Det kan man säga är ännu ett plus.
Det ska bli kul!
 
Men först lite fredagshumor...
Min senaste gästbloggare Ztizze kommer ju som bekant 
från Hälsingland och där finns det björn.
Han lade ut det här klippet på sin sida om en dramatisk händelse
som kunde slutat illa, men som istället slutade med ett leende.
 
 
 
Ja, shit, det är tur att jag bor i Skåne...
Här finns det inte många björnar.
 
Ha en riktigt bra helg allihop och, såklart...
ROCK ON!!! 
2 Kommentarer
Postat av: Camilla

Annat är det här i Norrland. Det finns allt för många björnar. För någon dag sedan irrade det en björn på E4an. Tyvärr såg jag den inte. För det skulle ha varit coolt. Kanske inte dock på så nära håll som denna man på videon :)
Förstår att du längtar till semestern. Det gör jag också.
Synd det där med bilen. Men,men...dom där felen fixar väl du på ett litet nafs ;)
Kram!

2012-06-30 @ 07:22:50
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hoppas att min kommentar kom med idag också :)
Jaja...annars får du väl två....igen :)
Kram!

2012-06-30 @ 07:52:13
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: