Sweet sunday.

Började dagen med att få besök av våra
goda vänner Anne och Anders och deras lilla
charmtroll Alva.



Brunchbuffé och en massa roligheter blev det.
Mysigt!

Resten av dagen har hela familjen varit hemma och
tagit det riktigt söndagslugnt och visst är det RIKTIGT gött
att ta dagen som den kommer och göra allt i sin alldeles egen takt.
Det är också RIKTIGT gött att ha hela familjen hemma.
Det är riktig livskvalitet!!!
HÄRLIGT!!!

Har inte hört så mycket, från vänner som var där,
om gårdagens konsert med Ozzy och
Black Label society som förband, utom att det var riktigt fett!
Det hade jag kunnat gissa själv.



Ser fram emot att få höra fler detaljer snart!

Hoppas er helg har varit lika bra som min och ni är redo
för veckans kommande utmaningar.

Rock on!

3 Kommentarer
Postat av: Camilla

För många många år sedan var jag nere i Stockholm för att se Ozzy. Vilket drag. Vilken show.Vilken kille!

Idag känner jag mig piggare och kan ta emot veckans utmaningar.(Det kändes lite tungt i lördags och i söndags. Gamla människor ska inte festa ;) )

Kram!

2012-06-04 @ 08:40:58
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Ibland är det skönt att bara vara :-)

Ha en fin vecka nu!

2012-06-04 @ 09:58:08
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: trust me darling

å jag det måste ju ha varit as grymt på ozzy.



härligt med en lugn söndag med familjen = )

2012-06-04 @ 14:20:06
URL: http://trustmedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: