Aktiv lördag.

Ja, dagen har varit och fotsätter att vara aktiv.
Började med att jag åkte hem till min gamle vän
Heinz, eller Hank som han kallas numera
efter flera års globetrottande världen över.



Vi kom fram till att det var 26 år sen sist vi sågs och
då var vi 2 vilda och glada ynglingar.
Numera är vi 2 aningen mindre vilda, men lika
glada vuxna, smått överåriga, män.
Det har hänt mycket på 26 år och vi försökte täcka in en del av denna tid
genom ett par timmars fikande, pratande och skrattande samt en massa
underhållning från hans lilla dotter Mishia.
Kul hade vi!

Sen blev det ett par timmars övningskörande med Jakob...



Jag drev honom hårt idag och lät honom köra mycket
på områden han inte var van vid, allt för att förbereda
honom på den nalkande uppkörningen och vet ni vad?
Han klarade det alldeles utmärkt!
Han har uppkörningen som i en liten ask.

Nu väntar jag på Jesper och vi ska planera vidare
på vår långfilmsproduktion under ett par timmar...



Så ikväll kommer mina töser hem från Stockholm
och jag ska hämta dem på Malmö Central.



Life is good, so...

Rock on!

3 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Kan tänka mig att ni hade riktigt mycket att prata om.

Härligt att tjejerna kommer hem idag.

Trevlig kväll!

2012-05-12 @ 17:55:30
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: trustmedarling

å vad kul! allt. både att träffa en gammal vän! och sen att sonen är så duktig!

2012-05-12 @ 21:02:22
URL: http://trustmedarling.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Oj det var många år som gått men vad roligt att ses igen. Gisses, massor att prata om förstår jag. roligt.

Vad kul att det går bra för Jakob med körningen.

spännande med lfp.



Kram te dig ! :)

2012-05-14 @ 23:06:37
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: