OH YES!!!! It´s friday!!!

Fredagen har infallit och helgen har påbörjats.
Riktigt gött!!!

Tempot på jobbet har höjts nu inför det sista rycket innan
sommarlovet och det märks också på kidsen som
är snurrigare än vanligt.
Alla längtar vi efter sommar och ledighet!!!

Gräsänkling idag som sagt.
Töserna är i Stockholm och har kul,
sönerna är hos sin mamma och jag har huset för mig själv.

Ikväll ska jag bara ta det riktigt lugnt och njuta av ledigheten
och imorgon ska jag träffa en gammal ungdomsvän som jag
inte träffat på mer än 20 år.
Jag tror det är nånstans mellan 23 och 25 år sen sist vi sågs.
Vi hittade varandra på Fejjan för ett par månader sen och det
är en av de största fördelarna med FB, att man kan hitta gamla
vänner igen efter många år.
Jag har fått tillbaka kontakten med flera gamla vänner där.
Riktigt kul!

Innan fredagshumorn tänkte jag tipsa om Grimgoth_Hellraisers 
fredagstema där jag är gäst för kvällen.
Riktigt kul att få vara med på en så go´ rockares sida!

Fredagshumorn då...
"Det här är inte vad det ser ut som..."
En klassisk ursäkt som i det här fallet faktiskt är sant.



Ha en riktigt bra helg och...

ROCK ON!!!

5 Kommentarer
Postat av: ztizze

Gött att du tog fredagstemat då kan jag lätt vänta en vecka till. Skål broder och du vet väl vad som gäller när man är gräsänling "då åker groggen fram sen bär det ut på dans.."

2012-05-11 @ 19:48:11
URL: http://ztizze.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Ja, det är fortfarande riktigt bra från herr Manson, men jag tycker de två senaste albumen innan detta har varit starkare :)



Låter intressant, hur menar du med att gästblogga?



Ha en god helg, här blir äntligen en ledig en :)

2012-05-11 @ 20:17:05
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: Sand mellan tårna

Här längtar barnen också till sommarlovet. Inte långt kvar nu=)

Fejjan är bra, har hittat massor av skol/ungdomskompisar där och en gång varje år försöker jag och 2 av mina bästa gymnasievänner träffas över en middag. Första gången vi gjorde detta hade vi inte setts på över 20 år. Riktigt kul. Hoppas ni får trevligt! Ni lär väl inte ha brist på samtalsämnen;)

2012-05-12 @ 07:09:13
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Camilla

Jag hittade en barndomskompis på FB som jag inte har haft kontakt med på över 30 år.

Sååå kul att man hittar sina gamla vänner där.

Kan tänka mig att du och din vän har mycket att prata om. Ha det sååå kul!

Kram!

2012-05-12 @ 09:17:50
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Hahaha! Jag skulle ha lappat till tjejen! :-)



Kul att få kontakt igen efter så lång tid :-)

2012-05-12 @ 11:04:01
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: