Grabbkväll...

När töserna är iväg och bara vi pågar är hemma
då blir det pizza, TV-spel och film för hela slanten.
 
 
 
Gött!!!
 
Töserna har det bra i Stockholm med svärmor.
 
  
 
Gött för dem också.
 
Såg ni Barda???
 
 
 
"Vem är Dräparen??? 
Då kom en 2 meters stor figur upp...
Jätteläbbigt!!!"
Hehehe
Missade ni det kan ni se det här:
 
Barda avsnitt 10.
 
Innan jag går vidare med njutandet av helgen så ger jag er
dagens humor!
Jag gillar att skrämmas, som ni precis kunde se på Barda,
och jag är själv inte särskilt lättskrämd.
Men det här...hade jag råkat ut för detta vet jag inte om pumpen stannat till ett tag...
 
Scary elevator prank:
  
 
Så läskigt, men så roligt!!!
 
Ha en riktigt bra helg!!!
 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: Carro

Hejsan!
Loggade in och kollade avsnittet på play imorse, tycker att det är ett skojigt program för barn. Hoppas att det finns kvar när September börjar kunna kolla på tv :)
Älksling skickade det där youtube-klippet till mig häromdagen... Alltså: INTE OKEJ att skrämmas så. En annan hade nog dött på kuppen.
Hoppas ni har en bra lördag nu :)
Kram

2012-12-01 @ 10:39:32
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se
Postat av: Joanna Björkqvist

Det var riktigt trevligt att se Barda igen med barnen för första gången på länge. Självklart såg vi det för att du var med och du var alldeles utmärkt i rollen!

Ha en riktigt fin lördag! Kram!

2012-12-01 @ 13:43:28
URL: http://joannasuniversum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: