Söndagssoftande...

Söndagar är ju vilodagar och idag känns det helt rätt.
 Vi hade ju fest här hemma igår och den blev mycket lyckad.
 
 
 
8 vänner var här och vi åt, drack och skrattade gott.
En ny smaksensation var flytande äpplekaka som våra vänner 
Pia och Thore introducerade.
Flytande äpplekaka, vad är det undrar du???
Ta en bit lime och doppa den i en blandning av socker och kanel och så
tar du ett snapsglas fullt med vaniljvodka.
Svep snapsen och sug sen på limen och du har en smaksensation av 
äpplekaka med vaniljsås.
Riktigt gott!!!
 Jag gillar ju kaka, så det blev ett par bitar av denna flytande kaka.
Hehehe
 
Alla fick vi ett gott skratt när jag lät vår vän Tomas,
(som normalt har en renrakad skalle),
låna lite av mitt hår.
 
 
 
Tur att jag har så mycket hår att det räcker till 2.
 
Idag har både kropp och knopp mått bra, (förutom lite trötthet), 
trots ett ganska stort alkoholintag igår och det är ju väldigt skönt.
 
 Idag har vi varit med Jesper hos Anne och Jonny där Anne visade sina
dekorativa hantverk, visade deras fantastiska hus och
bjöd på go´fika med lite irländsk touch.
Gött!
 
Nu är det soffläge och det är gött en söndagskväll.
 
Life is good!
3 Kommentarer
Postat av: Jane

Flytande äppelkaka lät ju hel gott. Måste provas.
Kramar till er båda / Jane

2012-11-26 @ 00:28:05
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: camilla

Låter som det var en trevlig fest. Trots att jag inte va med ;)
Flytande äppelkaka....spännande!
Förstår att ni var lite trötta. Man brukar vara det efter en bra fest :)
Kram!

2012-11-26 @ 08:14:46
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Carro

Förstår att Life Is Good :-)
Det lätt son en god snaps. Farligt med sådana ;-)
Hoppas du har haft en bra start på veckan :-)

2012-11-26 @ 15:35:33
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: