Tidig lördag...

Klockan är strax efter 12 på favoritdagen i veckan.
Ja, lördagen är min favoritdag, men samtidigt är nog fredagskväll,
min favoritkväll i veckan...
 
Men nu tappade jag tråden lite!!!
 
Vad jag egentligen skulle skriva var att jag varit vaken i lite drygt 4 timmar redan
och börjat dagen med att cykla till gymet med Fidde.
Vi peppar varandra sjukt mycket och det känns verkligen som jag kommit in i ett
nytt livsmönster.
Jodå, jag satte i mig massor med onyttigheter igår kväll på fredagsmyset,
men vi körde ett hårt intensivt pass idag så det känns som en hel del av det 
jag stoppade i mig igår bränts idag.
Gött!
 
Efter hemkomsten har jag rensat akvariet i väntan på att Roger ska komma och hämta det, 
käkat frukost och nu ska jag göra mig i ordning för dagens utmaningar.
 
Life is good!!!
 
Kul att 2 Helsingborgspågar som flyttat till lilla Staffanstorp lär känna vranadra
 och hittar gemensamma intressen och behov.
(Intresse=Harley. Behov=Att börja träna för välmåendet.)
 
 
 
...och den som ordnade så vi lärde känna varandra var såklart vår gode vän Jesper!
 
 
 
En mycket god vän till oss båda!
 
Rock on!
1 Kommentarer
Postat av: Carro

Ååååh, nu är ni ju nästan fast vid träningen skulle man kunna säga.. om ni drar iväg även på en lördagsförmiddag :)
Tänk vad coolt det är i livet ibland, hur man kan stöta på människor, dela intressen och sedan bygga upp en vänskap... Sådan tokgillas :)
Hoppas du får en fortsatt fin dag!

2012-11-17 @ 13:46:27
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: