Härlig lördag.

Lördagar i allmänhet är mina favoritdagar, vissa är ännu bättre än övriga.
Idag var en sådan dag!
Gårdagskvällen blev mycket bra och min gode vän Fidde visade sig 
vara en kock i världsklass!
Jag var fortfarande mätt när jag vaknade.
 
Först av allt idag var jag och Jeppe på ett mycket bra möte med
potentiella sponsorer till långfilmen.
 
 
Arbetet rullar på med filmen och det är riktigt gött!
 
Resten av dagen har jag och min kära hustru ägnat oss åt kvalitetstid.
 
 
Härligt!
 
Här i Staffanstorp var det -2 grader i morse och frost överallt.
Mitt på dagen var det +7 och nu har vi tänt brasan och njuter av
den härliga värme den sprider.
 
I Rom var det +17 i morse och +23 mitt på dagen...
 
 
Ja, jag längtar dit!!!
4 dagar kvar...
 
Rock on!!!
3 Kommentarer
Postat av: Hebbe

Mors,Vaknade till ett kyligt Vreta i dag -6 drygt.Ja kolla på Photopeach ganska enkelt att jobba med,tror det är gratis att skapa bildspel,men vill man ladda ner dom till sin dator måste man ha PREMIUM VERSIONEN...Haé Bra.

2012-10-28 @ 07:47:52
URL: http://farfar0hebbe.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Kvalitetstiden får man inte glömma bort att ta vara på :-)

2012-10-28 @ 11:34:29
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Carro

Spännande ofh utmanande att jobba mot sponsorer :-)
Så härligt med Rom!
Ha en fin söndag

2012-10-28 @ 14:27:37
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: