Imorgon är det fredag igen...

...och hur gött är inte det???
Imorgon är det också dags att skrämma barn igen i Barda.
 
  
 
Barnkanalen, klockan 19:15.
Kolla in teasern här:
 
Barda!!!
 
Inatt var det årets första frost och kallt som attan i morse.
Maria behövde bilen och jag hade hoppats på gött väder så jag kunde ta hojen.
Men tji fick jag med frost och kyla, så det blev buss istället.
En känsla av instängdhet...
Suck!
 
Men sen höjdes temperaturen under dagen och på jobbet var vi ute så gott
som hela dagen med högt tempo på kidsen.
Bussen hem efter jobbet, trött som attan och då kommer jag hem
till ett hus fullt av småtöser.
 
Kände inte riktigt att jag orkade med det just då och samtidigt sken solen ute
och det var 12 grader varmt, så det tog inte lång tid för mig att bestämma
mig för att dra ut på vägarna med min Harley.
Ett helt fantastiskt hojväder och en helt fantasisk känsla av liv i min kropp.
När jag kom ut ur samhället och kom ut på de öppna vägarna och kunde dra på
så vrålade jag rakt ut av glädje,
(men jag tror inte att mitt vrål kunde överrösta min motors muller).
 
 
 
En underbar känsla av frihet!
 
När jag sen kom hem igen var jag pigg!!!
 
Life is good!!!
3 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Ja, riktigt gött med helg nu, är ledig idag och lördag och söndag nu :) Uppe tidigt i vilket fall som helst, men man är ledig i alla fall :)

2012-10-12 @ 07:14:24
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: fred

Nu e jag tillbaka! Svårt att börja skriva igen känner jag men fan ta den som ger sig! Skitkul att du ger mig en spark i röven emellanåt, uppskattas nåt oerhört!
Sluta aldrig vråla kompis!

2012-10-12 @ 11:38:34
URL: http://woodsmanfred.blogspot.se/
Postat av: Ama de casa

Nej, du har fel. Det är fredag IDAG! ;-)

Härligt med en tur på hojen :-)

sv: Tack för grattiset! :-)

2012-10-12 @ 13:10:47
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: