16 dagar till Barda...

En alldeles vanlig och bra arbetsdag idag...
(Om det nu finns nåt som kan kallas "vanlig arbetsdag" i mitt jobb.)
Slutade tidigt idag och satte mig å min Harley för att köra 6 mil till
Helsingborg och besöka Probike. Jag hade tänkt kolla in ett 
par erbjudanden och tjänster de har och samtidigt gick jag runt
och tittade njutningsfullt på alla de Harleys de har i butiken.
En dag skulle jag vilja ha 2 Harleys i garaget........
 
Sen körde jag söderut igen, till Malmö och träffade min kontaktungdom 
innan jag sen åkte hem till mitt ljuva hem igen.
 
 
 
Live to ride,
Ride to live!
 
Om 16 dagar, dvs fredag 28/9, är det dags för premiären av nya säsongen
av Barda där karaktären "Dräparen" gör sin entré.
 
 
 
Eftersom jag fått dessa frågor tidigare, kan jag berätta att
jag är med i avsnitt 2, 3, 9, 10 och 12.
 
Det var riktigt roliga inspelningar med ett riktigt kul gäng och 
jag skulle lätt vilja vara med igen om det blir ännu en säsong!
 
Rock on!
3 Kommentarer
Postat av: callep

Tvärr missade jag Barda i år på grund av ryggproblem i juli. Skall bli kul att se dig tillsammans med mina kids. Som vanligt bloggar du med skön inställning till livet. Stay cool bro

2012-09-12 @ 21:21:29
URL: http://www.finest.se/CalleP
Postat av: Camilla

Vad kul. Då ska jag se på det :)
Kram!

2012-09-13 @ 09:18:28
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Carro

Nämen? Vad spännande :) Då får vi kolla in det! Har inte sett Barda förut.
Aha, så det är Zack Wilde? Gillar honom, eller ja... hans personlighet passade bra tillsammans med Ozzy. Lika galna båda två :)
Låter som ett ytterst intressant jobb och kan tänka mig att ingen dag är den andra riktigt lik :)
Ha en bra kväll!

2012-09-13 @ 16:33:40
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: