Rockin´ tuesday.

Så var det tisdag och endast Elle är kvar hemma.
Pojkarna är åter hos sin mamma och Elle är kvar till helgen 
innan hon ska till sin pappa.
Just nu är det faktiskt bara Elle hemma, ja och så jag förstås.
Maria är på SEANS!!!
Det ska bli MYCKET intressant att höra vad hon har att berätta om det.
 
Här hemma har vi fördelat oss på underhållningen.
Elle får 100% kontroll över TV´n medan jag har 100% kontroll över datorn
fram till 20:15, då vi kan dela på TV-ansvaret fram tills hon ska lägga sig.
 
På datorn lyssnar jag på Black Label Society, (i hörlurar så jag inte överröstar TV´n),
medan jag skriver inlägg som ni snart kan läsa.
 
På jobbet har vi idag fått en ny kollega och han verkar vara en mycket bra sådan.
Fick bara gott intryck denna första dag för honom.
Imorgon ska han gå bredvid mig och lära sig alla mina knep så det gäller att 
vara tydlig i alla mina metoder med kidsen.
 
 
 
 Black Label Society har utvecklats till ett av mina absolut favoritband,
(av många favoritband), och ikväll har jag bara lyssnat på dem,
bland annat på den här låten:
 
Black Label Society - The Blessed Hellride
 
 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: Camilla

Nå...hur gick det för Maria på seansen?
Var det någon som tog kontakt med henne?
Var det hos Terry Evens?
Oj,vilka frågor,men jag är jätte intresserad av seanser och sånt :)
Kram!

2012-09-12 @ 08:47:29
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Carro

Seans? Coolt :)
Låter som en läplig uppdelning av dator/TV :)
Hade aldrig hört BLS tidigare. Skön röst hade sångaren i alla fall. Är text-människa, så jag behöver lyssna mååånga gånger på låtar för att jag ska komma underfund med dem.
Får man fråga vad herrn jobbar med?
Ha en kanoners eftermiddag/kväll!

2012-09-12 @ 15:32:57
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: