Sociala dagar...

Ni som känner oss "på riktigt" och ni som läser min blogg
ofta vet att både jag och min kära hustru är väldigt sociala.
Denna helg är vi till och med extra sociala.
Igår hade vi 13 av mina gamla kollegor från Malmö
här på en avslutningsfest för min tid hos dem.
Ett riktigt kul gäng både på jobbet och privat och jag kände verkligen
hur mycket jag saknar detta gäng sen jag slutade.
Här lite bilder från kvällen:
 
 
 
 
 
 
 
 
Om knappt 2 timmar är det dags att inleda nästa sociala
kväll för då kommer stora delar av team och skådespelare till 
vårkommande långfilm hem för att planera, bygga relationer som ska fungera 
framför kameran och helt enkelt ha kul.
 
Det är kul med sociala dagar.
 
Rock on!!!
 
1 Kommentarer
Postat av: Carro

Bilderna visar tydligt sett inte bara ni utan även gästerna verkade ha haft en trevlig kväll :-) bara att fortsätta på samma spår idag då ;-)

2012-09-29 @ 19:25:03
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: