Vårdande man...

Egentligen skulle Maria och jag vara hos
våra vänner Ann och Conny just nu på en stor fest med helstekt gris
och en massa annat gott.
Men ibland bli det inte som vi planerar...
Min kära hustru, Maria, har totalt fallit ihop idag och mår inte bra alls.
Väldigt trött och hängig och mår allmänt dåligt.
Så vår väldigt sociala lördag blev istället en lugn hemmalördag där jag 
agerar vårdande make till min krassliga hustru.
Sånt är livet.
 
Själv brukar jag ju medicinera mig med whisky när jag mår krassligt,
men den medicinen faller inte min hustru på läppen alls.
Istället blir det mycket te och vila.
 
Hoppas du mår bättre snart, min älskade.
 
 
 
Ha en fortsatt bra helg och 
Rock on!
2 Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

En helstekt gris kommer alltid åter. hustruns hälsa också hoppas jag. Krya på sig!

2012-09-16 @ 07:23:49
URL: http://sandmellantarna.com
Postat av: Carro

Usch då, hoppas hon kryar snabbt!
Tur hon har dig som pass-upp :-)

2012-09-16 @ 14:18:52
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: