Back to reality.

Så var arbetsveckan igång igen efter den HÄRLIGA påskhelgen.
Första dagen gick bra och det känns ju alltid extra bra när veckan börjar på rätt sätt.
Dessutom är ju den här veckan (också) kort.
Gött!
 
Jag fick mail från SVT idag om Barda 2013.
 
(Ja, bilden är ju från 2012.)
 
Jag ser verkligen fram emot nya inspelningsdagar.
Som jag skrivit tidigare så är Barda ett av de roligaste uppdragen jag haft 
i film- och TV-världen och så är där också många roliga människor att arbeta med,
vilket ju såklart gör det hela ännu roligare
Sen får jag ju dessutom betalt för att skrämma barn...
Hehehe
 
Rock on!
1 Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Vad roligt att få betalt för att skrämma barn - det är ju sånt man gärna gör helt gratis ;-)

2013-04-03 @ 10:13:26
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: