Valborgsmässoafton...

Sista dagen i april månad och i morgon börjar maj.
Lite mera värme och sol hade inte varit fel.
 
 
Valborg i Lund brukar firas av ca 20-30.000 ungdomar i Stadsparken, 
(däribland mina 2 äldsta söner).
Mängden alkohol brukar också vara STOR vid denna tillställning.
Nu flyttade jag ju till Lund när jag var 26 år gammal,
så jag "för gammal" för att hänga i Stadsparken redan från början.
Jag kan bara säga att vissa saker är rätt skönt att vara "för gammal" för.
 
Eftersom det är tisdag så blev det gymmet idag och 
det var gött att ha gymmet, (nästan) helt för mig själv.
Där var ett par galningar till förutom jag själv.
Som vanligt var det gött efteråt och nu
är det bara avkoppling i Bautasoffan som gäller.
Fredagskväll mitt i veckan är inte fel...
 
"Sköna Maj välkommen..."
 
 
Rocking on!!!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Vad skönt att det var lite folk på gymmet. Ja,nu är vi inne i maj. Men varför blåser det höstvindar då för? ;)
Men sol har vi :)
Kram!

2013-05-01 @ 07:53:47
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: cecce

Vissa saker är helt ok att vara för gammal för:-)
Här höll vi oss på hemmaplan (även ungdomarna...pust) och hade en fin valborg.

SV: Min fb-sida öppnade jag för att ha som ett tillhåll för oss bakfanstaster att utbyta erfarenheter i. Så var tanken. Nu är den väl mest ett komplement till bloggen:-))

Hoppas du får en fin första maj!

Kram Cecce

2013-05-01 @ 09:37:39
URL: http://www.ceccesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: