Another roadtrip...

...for me and my Harley.
 
 
Töserna tog en heldag med shopping på Ullared med vänninorna
Anna och Emma, så då tog jag tillfället i akt att ta en
social heldag på hojen.
58 mil totalt för att hälsa på familjen.
Först Värnamo och vidare till lilla Forsheda för att hälsa på Yvonne och sen därefter
vidare till Halmstad där det blev mat innan jag sen körde vidare till Eslöv
där jag hälsade på syrran och hennes kids.
Kul!!!
Brorsan hade annat för sig, så vi får ses en annan dag.
 
Nu är töserna hemma med fulla shoppingkassar och såklart helnöjda 
och nöjd, ja det är jag också!
 
 
Live to ride, Ride to live!!!
2 Kommentarer
Postat av: Lotta

Hmmm... Missat Ullared till förmån för MC-åkning. Måste vara något manligt ;)...

2013-08-07 @ 23:31:14
URL: http://ekolivmedbrunnshalsan.blogspot.com
Postat av: Carro

Oj vad många mil, men verkar ha varit en härlig tur med trevliga möten :-)

2013-08-09 @ 10:37:34
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: