Första arbetsdagen...

...efter semestern gick bra.
En uppstartsdag med lite trevligheter och planering kändes som
en mycket bra början på läsåret.
Faktum är att hela veckan kommer att gå åt till planering och 
den planeringen är välbehövlig.
Så på måndag börjar skolan "på riktigt" för både elever och personal och då 
är det verkligen "Back to reality"!
 
Maria har ju fortfarande semester, så hon och Elle drog till lilla Ven med våra
vänner Sanna och Alizia för en 3 dagars minisemester.
Gött för dem!
 
Pågarna kom hem idag och det gjorde både måndagen och veckan lite go´are
och dessutom jobbar Isak som vikarie hos mig hela veckan.
Gött!!!
 
Så till helgen är det dags att köra Harley till Öland på HDCS´ stora träff.
 
 
Det ska bli riktigt kul!
 
Trots att ledigheten är över, känns det helt ok.
Vi har en bra vecka framför oss.
 
Visst, jag har börjat jobba, men i mina tankar är jag ännu fri som fågeln...
 
Lynyrd Skynyrd - Free bird
 
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Free Bird - en av musikhistoriens bästa!

2013-08-13 @ 10:58:15
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Znogge

Vår uppstart blev lite rörigare men det ska väl gå det med! Har aldrig varit på Ven trots att vi pratat om det i evigheter. Vissa saker kommer man inte till skott med...

Ha en bra vecka!

2013-08-13 @ 19:14:30
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: