Ny vecka...

...nya möjligheter!
Ja, en helt ok inledning på veckan och det känns bra.
På programmet i kväll står både manusläsning och lite eget manusskrivande.
Lite knåpande med mitt företag Skräckfabriken AB såklart och så
avkoppling med hustrun.
Gött!!!
 
Igår lade min vän och filmkollega Larry ut ett par bra bilder
på honom och mig från senaste avsnittet av Barda:
 
  
 
Kul!
 
Som vanligt så får jag ge er lite Rock ´n´ Roll för att inleda veckan:
 
Korn - Falling away from me
 
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: camilla

Tisdag och onsdag...dom bästa dagarna denna vecka....för då är jag ledig :)
Verkligen fina bilder på er!
Kram!

2013-12-10 @ 09:20:49
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: