Vardagarna rullar på...

...och livet börjar återgå till normalfart efter den intensiva 
tiden kring "Spökflickan".
 
 
Härliga, men sena och intensiva dagar och en riktigt bra premiärdag.
Ja, lite bilder får jag ju bjuda på, tagna av den riktigt duktige fotografen
Tobias Annerfeldt:
 
 
  
 
Det blev en föreställning med både skratt och skräck:
 
 
Men nu har vi tagit det sista applådtacket för den här gången...
 
 
...men vem vet, kanske sätter vi upp föreställningen igen nån gång???
 
Men nu måste jag fokusera på den andra teaterföreställningen jag ska vara med.
Den har jag inte skrivit själv, utan den har skrivits av Woody Allen:
Old Saybrook.
 
 
Det är kul i teatervärlden!
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: camilla

Vad kul att det gick så bra för dig/er.
Klart att du ska sätta upp en föreställning till.
Och sedan ut på turné...till Norrland, kanske ;)
Lycka till!
Kram!

2013-12-04 @ 08:35:18
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: