Då var det lördag...

...igen, eller nä just det det var ju faktiskt fredag igår,
det bara kändes som lördag eftersom jag var ledig.
 
 
Så gött med extra lång helg!!!
Jag skulle lätt kunna tänka mig att jobba 4 dagar och vara ledig 3.
Det hade varit GÖTT!!!
 
 Idag är det ju tydligen "Mello" igen och Facebooks statussida är översållad med 
kommentarer och åsikter,
Här var det längesen vi såg "Mello", typ flera år sen sist,
och jag lyssnar hellre på lite bra Rock ´n´ Roll.
 
D-A-D - We all fall down
 
 
Ha en fortsatt bra helg, med eller utan "Mello" och...
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: Ama de casa

Jag är tokberoende av Schlagern, så här var det bänkning framför TV-n som gällde igår :-)

2013-02-10 @ 10:55:03
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: cecce

Å nu är det söndag:-)

Såg bara delar av mellon, eftersom jag var upptagen med annat.Tror inte jag missade så mycket:-))

Hoppas du haft en skön söndag. Snart är det ju sportlov. Vi får se fram emot det!

Kram Cecce

2013-02-10 @ 21:11:07
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: