Långledig!!! :-D

Oh ja, då börjar mitt lov på riktigt och jag har 4 härliga, 
lediga dagar framför mig!!!
WUNDERBAR!!!
Imorgon kommer dessutom mina söner hem och det ser jag såklart fram emot!!!
 
 
HÄRLIGT!!!
 
Men...
Min stackars Maria ser ut så här idag efter sin olycka igår...
 
 
...hon var hemma idag från jobbet, men hon klarade sig utan mig, för jag jobbade.
Imorgon planerar hon att gå tillbaka till jobbet, trots att hon
har ont både här och där ännu.
Jag får ta hand om henne lite extra ikväll så hon orkar jobba imorgon.
 
Keep on rockin´!
2 Kommentarer
Postat av: ztizze

Voj voj !! Ännu ett bevis på att vintern inte bara är vidrig utan farlig också. Mina varmaste hälsningar till frugan din. // Ztizzmeister

2013-02-21 @ 09:08:41
URL: http://ztizze.blogg.se
Postat av: Millans Värld

Hon behöver nog lite TLC efter den olyckan.
Ha fina lediga dagar!

2013-02-21 @ 10:57:05
URL: http://millansvarld67.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: