Lov-måndag.

Så var det sportlov och jag jobbar 3 dagar innan jag är ledig
några dagar.
Ja, ni behöver ju inte ens gissa om jag ser fram emot ledigheten, eller hur? 
Något mera jag ser fram emot det känner ni också rätt bra till och det är ju 
såklart våren och alla de underbara möjligheter den för med sig.
Min gode vän, Harleybroder och träningspartner Fidde och jag pratar, på varje träningspass, 
om hur MYCKET vi längtar efter att få plocka ut våra Harleys och dra ut på vägarna igen!!!
 
 
 
Vi vill ha vår NU!!!
 
Innan jag kör veckans låt vill jag bara tipsa om en tävling jag är med i 
på en annan blogg.
Den handlar om boende och jag har tagit ett exempel från förra årets Harleyhelg och
mitt lilla kompakta tält jag spenderade 2 dygn i.
Mitt är bidrag 14 om ni vill rösta och det hoppas jag ni vill!!!
 
Amas boendetävling!
 
Veckans låt handlar egentligen om att cruisa runt i bil,
men för mig är ju en bil bara ett transportmedel och inget annat,
så för mig handlar den såklart om att crusia runt på en fet Harley!
 
Limp Bizkit - Keep on rolling
 
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: Carro

Moi Moi :)
Så härligt med kortvecka Här uppe har vi fyttat sportlovet till vecka tio sedan några år tillbaka. Man gjorde så en gång för att påsken låg så sent och sedan ha man behållt det. Nu blir det istället väldigt kort mellan sportlov och påsklov det här året :)

Har varit in och röstat på ditt tält och bågen nu - hoppas det hjälper dig att vinna!

Ha en fin kväll!

2013-02-18 @ 20:48:18
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: