Lugna lördagar.

Gårdagskvällen blev mycket bra, såklart.
God mat, god dryck, gott sällskap och en massa go´a skratt.
 
Huvudet är faktiskt bara lite tungt idag och i övrigt mår jag bra,
men det är rätt gött att bara ta det riktigt lugnt och softa en lördag.
Mina äldsta söner var också ute och hade kul så både de
och Maria har samma känsla som jag idag.
Verkligen läge för lugn lördag.
 
Kommer ni ihåg familjen Macahans?
 
 
Jag investerade i den kompletta boxen idag och barndomsminnena
hoppar inom mig.
Såg slaviskt varenda avsnitt då på 70-talet och tyckte den var BÄST!!!
Nu blev det familjens lördagsnöje...
...och med 25 avsnitt lär det bli mer än ett lördagsnöje.
Hehehe
 
Rock on!!!
3 Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Ja, det gäller verkligen att finna tid, men den kommer framöver :)

Tack detsamma, har spenderat tiden på jobbet fredag och lördag och sitter här även idag. Sen blir det att kolla över bilen för morgondagens besiktning, så full rulle som vanligt :)

2013-01-27 @ 07:47:58
URL: http://metalnallen.wordpress.com
Postat av: camilla

Klart att jag kommer ihåg Macahans.
Luke..han var ju sååå snygg ;)
Vilken tur att du mådde bra dagen efter. Det är mer än vad man kan säga att jag gjorde ;)
Kram!

2013-01-27 @ 08:28:47
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Visst minns jag familjen Macahan. Det var skittrist! Ja inte själva serien då, den gillade jag. Men den gick på lördagskvällar och alla satt hemma och glodde på tv. Jag ville gå UUUUT!
(Men det var då det, nu föredrar jag nog tv-soffan en lördagskväll... ;-) )

2013-01-27 @ 09:36:51
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: