Sista lediga dagen...

Då var vi framme vid sista lediga dagen på den här 
helt underbara ledigheten.
Det är verkligen häpnadsväckande hur snabbt 16 dagar går...
Men tittar jag tillbaka så har vi gjort en hel del dessa dagar och framför allt,
så har vi VERKLIGEN njutit av ledigheten.
För det viktigaste är ju inte att hinna med att göra så mycket som möjligt när vi är
lediga, utan att verkligen njuta av att vara ledig.
 
"Fyll dina dagar med liv, inte ditt liv med dagar..."
 
Dagen började med att Maria tog en lång powerwalk och jag gjorde ett tufft pass
på gymmet.
(Nu får du se till att bli frisk, Fidde!!! Jag orkar inte köra dubbla pass längre!!! ;-) )
 
Maria är iväg på en spelning hon ska göra med lite assistans av Elle och Alizia och
sönerna ska snart iväg på kalas hos en av sina kusiner.

Jag ska då ta tag i lite måsten nu under eftermiddagen för att sedan åter njuta 
så mycket jag bara kan under de sista timmarna av dagen.
 
Imorgon börjar vi med planeringsdag, så det känns som en mjukstart
och samtidigt ska det bli kul att träffa alla kollegor igen.
På tisdag är det dags att jobba med kidsen igen och det ska också bli kul.
Det är helt ok att jobba, men det är UNDERBART att vara ledig!!!
 
Nu går vi mot ljusare tider sakta, men
säkert och varje dag som går för oss närmare våren och den LÄNGTAR jag efter!!!
 
 
Rock on!
3 Kommentarer
Postat av: Kort

Samma här, känns lite motigt att lägga sig i tid ;) Önskar dig och familjen en god frotsättning på nya året =)

2013-01-06 @ 22:02:03
URL: http://kort.webblogg.se/
Postat av: cecce

Upp och hoppa! Nu kör vi jobbmåndag:-)) Puh!

Kram cecce

2013-01-07 @ 07:28:55
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: Charoline DeLávin

Så bra att du tyckte om det :)

ja äntligen mot ljusare tider, jag läängtar sitter här och läser Mc-boken och hoppas att jag får tid (och råd) att ta det där kortet :)

2013-01-07 @ 08:01:47
URL: http://trustmedarling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: