En dag i Köpenhamn...

Idag har dagen spenderats i Danmarks huvudstad.
Det blev jag, Jakob och Gabbe, Isak behövde vila idag, så
han stannade hemma.
 
Tåget in och så en promenad genom stan till Churchillparken...
 
 
...där vi tänkt besöka Frihetsmuseet, men det visade sig att museet brunnit ner.
 
 
Snacka om snopet!
 
Promenad till Nyhavn där det blev en glass vid kajen.
 
  
 
Vidare tillbax till Ströget där vi besökte Guiness rekordmuseum...
 
  
 
   
 
...Jakob shoppade lite också och så blev det middag på KFC.
 
 
Gött!!!
 
Trötta och nöjda efter en heldag i Köpenhamn så är det nu avkoppling 
hemma med Maria och Isak också.
Gött!
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Den där långa grabben känner jag igen. Båda grabbarna känner jag igen, faktiskt ;)
Vi var där i fjol :)
Kram!

2013-07-17 @ 08:09:08
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Decdia

Wow, du mjölkar verkligen semestern fullt ut! Danmark är ack så nära men man är typ aldrig där, inte jag i alla fall. I sommar har Helsingör fått sig två besök och det är nog rekord sen ungdomstiden. ;)

2013-07-17 @ 11:43:00
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: