En enda arbetsdag kvar!!!

Eller, egentligen bara en halv dag kvar,
för jag kommer att ta ledigt halva dagen för filminspelningen 
av musikvideon som blir den första produktion som både jag och Maria är med i.
Riktigt kul!
 
Denna näst sista arbetsdag var en riktigt bra dag!
En stor del av arbetsdagen såg min arbetsmiljö ut så här:
 
 
Det är såna här dagar jag är glad att jag är pedagog och inte sitter på ett kontor
eller står på ett fabriksgolv.
Efter jobbet var det kostymprov inför morgondagen, (igen),
och den här gången blev det av.
 
 
Efter kostymprovet blev det fika i Västra hamnen med Maria och Elle.
 
   
 
Gött!!!
 
Sen avslutades kvällen med en kvällstur med Fidde och våra hojar.
 
 
Ja, det här var en RIKTIGT bra dag!!! 
Life is good!!! 
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: camilla

Grattis till din semester.
Men lugnet är snart över...snart kommer jag till Skåne ;)
Kram!

2013-07-05 @ 08:43:12
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: