Måndag med HELA familjen.

Veckans första arbetsdag avklarad och kvällslugnet har hållit på ett tag.
Ännu en kväll med HELA familjen hemma och det är ALLTID gött!!!
Vi har ännu en kort vecka och inte bara det, utan vi har bara 
1.5 vecka kvar tills SOMMARLOVET börjar!
GÖTT!!!
 
Jag är inte ledig förrän i juli, men det är helt ok att jobba på loven,
så det gör absolut ingenting att jag har ungefär en månad kvar till semestern.
Men gött ska det bli när det är dags!!!
 
 
Inför veckans låt vill jag berätta att jag just är inne i en Red Hot Chili Peppers sväng.
Jag lyssnar på mycket musik varje dag och blandar vanligtvis artisterna rätt ordentigt.
Men med jämna mellanrum blir det väldigt mycket med ett särskilt band.
Senast var det Volbeat och dessförinnan var det Black Label Society, D-A-D osv, osv.
Just nu är det Red Hot Chili Peppers.
Veckans låt handlar om drömmar och alla har vi ju drömmar.
Vissa kämpar vi för att förverkliga och vissa gör sig helt enkelt bäst som drömmar.
 
Red Hot Chili Peppers - Tell me baby
 
 
Ha en riktigt bra arbetsvecka och håll era drömmar levande!!!
 
Rock on!
5 Kommentarer
Postat av: Joanna Björkqvist

Jag jobbar på gymnasiet nu och där börjar sommarlovet för årskurs 1 och 2 redan idag och så är det studentdags imorgon - ska bli underbart att få se alla kämpande elever finklädda och glada. De har ju gått i skolan så länge att jag verkligen unnar dem en en helt ny väg i livet - vilket äventyr!

Hoppas du får en fin kortvecka!

Kram!

2013-06-04 @ 06:47:00
URL: http://joannasuniversum.blogspot.com/
Postat av: marina

Visst är det härligt med drömmar! Sedan tror jag det är viktigt att tillåta sig att ha totalt orealistiska drömmar, bara man är medveten om att det är så.

2013-06-04 @ 07:47:08
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Just nu tycker jag att jag lever i min dröm :-)

Men jag kanske skulle ta upp spanskakurserna igen så att jag också kan få sommarlov... ;-)

2013-06-04 @ 10:45:55
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Micke

Jo..Chillipeppers är speciella...minns när jag jobbade på en fabrik och drog igång på högsta volym i trucken i natten...lastbilschaufförer höll för öronen utanför..fick sänka lite ;)

Ser också fram mot att jobba på lovet...alla ungar utan några få försvinner..aktiviteter för de som går hos oss..ett helt annat upplägg.

Kul..!

ha de bäst :)

2013-06-04 @ 10:46:47
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: camilla

Här slutar dom skolorna denna vecka. Och jag har 6 arbetsdagar kvar tills jag får semester.
Hmmm...har du semester i juli...då kommer vi ju ner. Du vet väl om att vi ska ha bloggträff då ;)
Blir det nån färd uppåt i landet för er?
Kram!

2013-06-04 @ 14:29:12
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: