Good sunday!

Jag började dagen som vanligt med ett pass på gymmet
och Maria med en powerwalk.
Fidde är på skidsemester den här veckan, så det är bara jag nu,
men jag pressade mig själv rätt bra idag utan Fiddes positiva assistans.
Gött!!!
 
Sen kom en del av de som arbetat med vår kortfilm och
de som kommer att arbeta med vår långfilm, (några är med i båda),
hem här för en liten smygpremiär av kortfilmen.
 
 
Trots en del tekniska problem hade vi en kul dag med mycket prat, skratt
och filmvisning.
Riktigt kul!
 
Nu känner jag mig lika trött som Maria var igår och hon är fortfarande trött och
känner sig halvkrasslig.
Hoppas jag inte håller på att få nåt mög...
 
Good folks...
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: cecce

Så kul och spännande med filmen? Har inte hängt med riktigt om vad det är för film bara:-) Du har säkert skrivit om det, men...

Hoppas nu ni får vara friska!!

Kram Cecce

2013-03-04 @ 00:05:55
URL: http://www.ceccesblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

SÅ kul att drömmen om egen film är på stort G :) och du ... Nåt mögel har vi inte tid med så det hoppar vi över ;) Krya på dej kram till er båda <3

2013-03-04 @ 08:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: