Herr och Fru Klumpeduns...

...det döpte min kära hustru oss till idag.
 
 
Varför det, undrar ni kanske?
Jo, det hela började med att Maria tappade sin mobil
så att hela displayen sprack i ett snyggt spindelmönster.
SUCK!!!
 
Sen var det min tur...
 
Jag slutade jobbet och körde till macken för att tanka och sen åka och hämta upp
Isak för lite övningskörning.
Tanken fylld och redo att köra, men då upptäckte jag att jag låst in mina 
nycklar i bilen...
SUCK!!!
 
En obemannad station, men med en bilfirma intill, 
så jag går in på firman och ber om assistans och får då låna
ståltråd och skruvmejsel för att försöka bryta mig in i min egen bil.
Efter ett par tappra försök inser jag att en karriär som biltjuv inte är något för mig.
 
Lyckligtvis skulle Maria och Elle in till Lund med våra vänner, Sanna och Alizia, för att 
gå på bio, så vi kunde sammanstråla så jag fick hennes nyckel istället.
Puh!!!
 
Lyckligtvis har resten av dagen gått bra både med arbete, biobesök för töserna 
och en riktigt hård TTT för mig.
(Tuff TräningsTisdag för er som inte varit med bloggen så länge.)
 
Pojkarna åkte hem till sin mamma igen idag och det känns som vanligt tomt utan dem,
men tiden går ju snabbt och snart är de här igen.
 
 
Rock on!!!
2 Kommentarer
Postat av: camilla

Vilken otursdag!
Tur att det löste sig i alla fall med bilen. Nu kan du ta bilen och åka och köpa en ny mobil till Maria ;)
Slutet gott,allting gott ;)
Kram!

2013-03-27 @ 08:35:42
URL: http://cammo69.blogspot.com
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Men inte kul. En olycka sker sällan ensam. Skönt att det löste sig med bilen...synd dock med telefonen :(

2013-03-29 @ 20:58:00
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: