Jag önskar mig...

...VÅR!!!
 
Vädret idag har varit riktigt vårlikt.
Strålande sol och helt ok temperatur, så kropp och själ har återigen 
börjat ställa in sig på vår.
Men på marken ligger ännu en massa j-a snö!!!!
SUCK!!!
 
Om bara några dagar ska jag köra till min vän och mekare Jörgen för att
byta däck på min Harley och om en och en halv vecka
ska jag besiktiga den, så nu får det vara slut på den här 
segdragna vintern och våren MÅSTE komma!!!
För snart är det... 
RIDIN` TIME!!!
 
 
Dear Santa!
I wish for the sun to keep shining and
the snow to melt so that the spring can 
FINALLY arrive ´cause I´m suffering 
from PMS.
(Parked Motorcycle Syndrome.)
 
 
Men tills våren VERKLIGEN kommer så får vi fejka känslan,
öppna en kall öl och låtsas att det är tillräckligt varmt ute för att kunna starta 
upp grillen och sitta ute med köttet doftande därpå.
 
 
Lovely!!!
 
Elle är också hemma idag, så nu är HELA familjen samlad igen.
 
 
Gött!
 
Live to ride, Ride to live!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: