TTT...

Nu är Fidde tillbaka efter sin skidsemester, så
idag trotsade jag förkylning och andra sjukdomssymtom i kroppen och
drog iväg till gymmet för en riktigt Tuff TräningsTisdag.
 
 
Det var RIKTIGT gött, även om kroppen är extra trött nu efteråt.
Totally worth it!!!
 
Nu är pojkarna hos sin mamma, så resten av veckan har jag huset helt för mig själv.
Ikväll kommer jag att spendera det mesta av min ensamtid med att 
knåpa vidare på den överraskning jag lovat er när bloggen fyller 4 år 
om precis en vecka idag.
 
 
Missa den inte, den 19/3 2013!
 
Rock on!!!
1 Kommentarer
Postat av: ztizze

Ohoj broder, jag har varit digitalt död ett tag såg din kommentar nyss och det vet du att dörren står alltid öppen för en broder :) Vi får styra upp nått om du kommer iväg

2013-03-13 @ 15:16:22
URL: http://ztizze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: